Nowa oferta powitalna PZBUK – darmowy zakład 50 zł.! >>
We wtorek podjęto decyzję administracyjną dotyczącą odwołania imprez masowych w całej Polsce aż do odwołania. Oznacza to, że wydarzenia sportowe powinny być albo przełożone, albo powinny odbyć się bez udziały publiczności (więcej TUTAJ>>).
Na drugi wariant zdecydował się PZKosz i liga, więc przez najbliższe tygodnie spotkania PLK będą rozgrywane za zamkniętymi drzwiami. Pod względem finansowym to ogromna strata i duży problem dla klubów, które będą w najbliższym czasie musiały sobie radzić bez wpływów z dnia meczowego.
Władze Enei Astorii Bydgoszcz w środę na konferencji prasowej przedstawiły pomysły na poradzenie sobie z kryzysem. Prezes klubu, Bartłomiej Dzedzej prosił kibiców o wyrozumiałość i wsparcie. Astoria wypuści specjalną linię gadżetów #AstaToMy, a dodatkowo kibice będą mogli wspomóc klub kupując cegiełki zamiast biletów na mecz.
To rozwiązanie wcześniej zastosował chociażby piłkarski Lech Poznań, który w obliczu zamknięcia stadionu otworzył możliwość zakupu wirtualnych biletów. Nawet jeśli takich cegiełek uda się sprzedać mniej niż biletów, kluby być może przez to będą mogły spokojniej funkcjonować.
.