• Home
  • POLSKA
  • Fenomen z karnetami – szaleństwo we Włocławku nadal trwa

Fenomen z karnetami – szaleństwo we Włocławku nadal trwa

Share on facebook
Share on twitter

Klub ma się czym pochwalić, a kibice mogą być dumni – aż 2778 karnetów sprzedanych na nowy sezon to wynik bez precedensu. Takie zainteresowanie meczami Anwilu pokazuje, że nie ma lepszego sposobu na marketing niż sportowe sukcesy na boisku.

Anwil Włocławek – fot. A. Romański, plk.pl

Back on the Court – najlepszy sprzęt na nowy sezon! >> 

We wtorek klub z Włocławka informował o zamknięciu sprzedaży całosezonowych wejściówek. Po sprzedaniu puli 2800 karnetów i zarezerwowaniu puli na sponsorów, oficjeli i partnerów, przed poszczególnymi meczami w wolnej sprzedaży dostępnych będzie tylko po 250 miejscówek.

Prezes KK Włocławek Arkadiusz Lewandowski przyznał w cytowanej przez klub wypowiedzi, że to co się działo w trakcie kilku dni sprzedaży karnetów przeszło najśmielsze oczekiwania. Prawdopodobnie, gdyby dopuścić taką możliwość, Halę Mistrzów można byłoby zapełnić w 100% posiadaczami karnetów.

Nawet jeśli Włocławek jest na mapie Polski miejscem szczególnym, gdzie zainteresowanie koszykówką jest znacznie wyższe od przeciętnej, to i tak ten wynik robi wrażenie. Anwil zbiera owoce mistrzostwa Polski, zdobytego w dodatku w dramatycznych, szczególnie emocjonujących okolicznościach.

Inne czynniki też oczywiście muszą sprzyjać, ale potwierdza to teorię, że najlepszym marketingiem w sporcie jest po prostu sukces. Kibice już stanęli na wysokości zadania – teraz podtrzymać passę będę musieli koszykarze Anwilu. Będzie ciekawie – i w PLK, i w Lidze Mistrzów – ale z pewnością nie będzie łatwo.

Back on the Court – najlepszy sprzęt na nowy sezon! >>