Golden State Rakuten – rekordowe 20 mln dol. za znaczek na koszulce

Golden State Rakuten – rekordowe 20 mln dol. za znaczek na koszulce

Share on facebook
Share on twitter

W sumie, za trzy lata obecności na koszulkach Warriors, japońska firma zapłaci 60 mln dol. To dużo więcej niż Cleveland Cavaliers dostaną od Goodyear.

Stephen Curry i jego Under Armour – sprawdź kolekcję >>

Niewielkie reklamy na koszulkach koszykarzy NBA pojawią się po raz pierwszy w najbliższym sezonie. Od kilku miesięcy słyszymy o kontraktach zawieranych przez kluby, dotychczas najwyższym, na ok. 7 mln dol. rocznie, pochwalić się mogli Cleveland Cavaliers, którzy reklamować będą Goodyear.

Ale tak, jak Cavs przegrali z Golden State Warriors w ostatnim finale NBA, tak ulegli im w pojedynku na kwoty reklamowe – Rakuten, japońska firma zajmująca się handlem elektronicznym, zainwestuje w klub z Oakland 20 mln dol. rocznie przez trzy lata.

Rakuten przyciągnęły mistrzowskie tytuły i poziom gry Warriors, ale też czynnik regionalny – firma ma siedzibę w pobliskim San Francisco. Kilka tygodni wcześniej Rakuten podpisał umowę z piłkarską Barceloną – za obecność na jej koszulkach zapłaci 235 mln dol. za cztery lata.

Stephen Curry i jego Under Armour – sprawdź kolekcję >>

NBA

W najnowszym odcinku podcastu gościem Kamila Chanasa jest Sitek, wrocławski raper. Rozmowa o koszykówce, stylu życia i muzyce – nie brak mocnych tekstów i dobrego humoru!

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z wynikami i newsami
Są niespodzianki i są sensacje. Ta druga wydarzyła się w piątkowy wieczór, gdy w meczu eliminacji do EuroBasketu 2022 reprezentacja Danii pokonała Litwę 80:76. Bohaterem spotkania był koszykarz Zastalu Zielona Góra Gabriel „Iffe” Lundberg, autor 28 punktów i autor decydującej o zwycięstwie akcji w końcówce.
28 / 11 / 2020 1:02
Przejrzeliśmy Rumunów i potrafiliśmy wykorzystać ich słabości. Pod nieobecność liderów, świetnie w ważnych rolach odnaleźli się Michał Sokołowski czy Michał Michalak. Trener Mike Taylor dostał szansę na testowanie ustawień przed trudniejszym meczem z Izraelem w poniedziałek.
28 / 11 / 2020 19:49
Europejska Federacja Koszykówki podjęła decyzję o zmianie zasad rozgrywania fazy grupowej FIBA Europe Cup, w której uczestniczyć będą Anwil Włocławek i Arged BMSlam Stal Ostrów. Zaplanowane na styczeń przyszłego roku mecze fazy grupowej zostaną rozegrane w formule zamkniętych turniejów, czyli tzw. „baniek”.
Trwa tworzeniu planu na stworzenie ligi 3×3 już w czerwcu – w porannym programie w Polsat Sport zdradził prezes PZKosz, Radosław Piesiewicz. Przy braku sportu na żywo taka inicjatywa wydaje się być racjonalna i może przynieść wiele korzyści.
1 / 05 / 2020 11:53