
fot. Karol Skiba / Sensation Kotwica Kołobrzeg
Wszystkie zespoły Energa Basket Ligi “ubiera” jeden wspólny partner odzieżowy – firma 4F. Tym samym zróżnicowanie między koszulkami jest niewielkie, głównie kolorystyczne. Inaczej jest w Suzuki 1. Lidze Mężczyzn, gdzie wciąż kluby współpracują z różnymi firmami. Sytuację postanowiła wykorzystać pierwszoligowa Kotwica.
Mechanizm, oczywiście ze strony kibica, jest nieskomplikowany. Ten wysyła swoje zdjęcie drogą mailową, a następnie identyczna fotografia wyląduje na koszulkach meczowych, które ubiorą koszykarze Kotwicy w kolejnym sezonie. Zresztą, może to być również logo, a więc pojawia się okazja do promocji firmy. Ile kosztuje taka przyjemność? Dokładnie 200 złotych. Już na tym etapie twierdzimy, że to niewiele. A to nie koniec zabawy!
Powyższa wpłata gwarantuje nie tylko wydzielone miejsce na koszulce meczowej. W ten sposób klub zachęca również do kupna… karnetów na sezon 2023/2024! Przelew w wysokości 200 złotych uprawnia także do 50-procentowego rabatu na karnet obowiązujący podczas zbliżających się rozgrywek. Co ciekawe, ten w wersji standardowej ma kosztować… 350 złotych. Krótko mówiąc – uwzględniając rabat, kibic w niemal identycznej cenie otrzymuje karnet, ale i swoje zdjęcie na koszulce Kotwicy.
Dla fanów – świetna forma wsparcia klubu, ale i możliwość zapisania się w historii. Z kolei władze zapewne mogą spodziewać się dodatkowych pieniędzy w przedsezonowym budżecie. Wszyscy na tym wygrywają! O całej inicjatywie szerzej przeczytacie TUTAJ. Słyszymy, że na ten moment klub przyjął zgłoszenie od ponad 100 kibiców.