Oglądalność TV: Ponad 40 tysięcy widzów w Święta

Share on facebook
Share on twitter

Świąteczny szlagier PLK (Stelmet – Stal) pod względem widowni wypadł lepiej niż rok temu. Kiepskim zainteresowaniem widzów Polsatu Sport cieszył się wcześniejszy mecz Anwil – Polski Cukier.

Rafał Juć i Adam Romański / fot. Andrzej Romański, PLK

NBA, PLK, Liga Mistrzów – obstawiaj na UNIBET i wygrywaj kasę! >>

Mecz w Boże Narodzenie był tradycyjnie okazją do zobaczenia drużyn z czołówki, ale również wydarzeniem z okazji powrotu do ligi Andreja Urlepa. Według informacji PolskiKosz.pl, średnie oglądalności ostatnich meczów PLK przedstawiały się następująco:

Anwil – Polski Cukier, niedziela, 17.12, Polsat Sport, godz. 12.40 – 14 606
Stelmet – Stal, wtorek, 26.12, Polsat Sport, godz. 16.00 – 40 602
*dane bez IPLA TV

Jak wyglądała oglądalność meczów świątecznych w poprzednich latach?
2016: Turów – Stelmet, 25.12, Polsat Sport– 35 237
2015: Rosa – Stelmet, 26.12, Polsat Sport News – 106 704

Uwzględniając ostatnie mecze, średnia oglądalność jednego spotkania w bieżącym sezonie PLK wynosi 21.5 tys. W poprzednich rozgrywkach było to ok. 29 tysięcy.

TS

NBA, PLK, Liga Mistrzów – obstawiaj na UNIBET i wygrywaj kasę! >>




POLECANE

Na boisku najbardziej brakuje obrony i zbiórek, a skład drużyny z Wrocławia po prostu jest źle zbudowany. Wszystko wskazuje na to, że za kiepski początek sezonu posadą zapłaci Andrzej Adamek, ale sama wymiana trenera nie uratuje jeszcze sytuacji.

tagi