To wszystko trochę nie z własnej woli, o czym czytamy w komunikacie prasowym. Choć faktycznie – gdy rzucimy okiem na obrazki kojarzące nam się z wszystkimi szesnastoma ekstraklasowymi klubami, to logo Sokoła mocno na tym tle się wyróżniało. Zwolennicy powiedzą, że było legendarne. Przeciwnicy – że przestarzałe.
Ekstraklasowy beniaminek już w czwartkowy poranek zapowiadał, że kilka godzin później pochwali się kibicom nowymi informacjami. Pierwsza dotyczy właśnie logotypu. Jest nowszy, świeższy… W naszej opinii – naprawdę ładny! Zresztą, zobaczcie sami:
Jest też druga część nowości. Klub niejako został zmuszony do stworzenia sobie nowego konta zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Dowiedzieliśmy się, że dotychczasowe stworzyła osoba, która nie współpracuje już z Sokołem Łańcut. Tutaj część oświadczenia: – Już przed rozpoczęciem sezonu wielokrotnie prosiliśmy osobę, która od lat jest w posiadaniu mediów klubowych, o przekazanie nam haseł i praw do zarządzania tymi portalami. Niestety, do dzisiaj nie udało nam się osiągnąć porozumienia w tej sprawie – to słowa prezesa, Bartłomieja Detkiewicza.
– Podjęliśmy również decyzję o odświeżeniu logo naszego klubu. Mamy nadzieję, że spełni on oczekiwania kibiców i przyczyni się do budowania jeszcze silniejszej tożsamości klubowej. Warto podkreślić, że nie naruszamy tradycji, czyli herb PTG Sokół w Łańcucie pozostaje ten sam – czytamy dalej. Całość znajdziecie, klikając TUTAJ.